Gdynia: Biurowiec ANCORA – wybudowany w 1948 roku budynek biurowy klasy A, zlokalizowany w centrum Gdyni w ekskluzywnej dzielnicy Śródmieście. Gdynia Śródmieście to tzw. Nadmorska Strefa Prestiżu Miejskiego - jest to jedyny w Polsce i nad południowym Bałtykiem bezpośrednie sąsiedztwo centrum dużego miasta z morzem. Biurowiec ANCORA usytuowany jest w ścisłym centrum miasta, w bliskiej odległości od morza – biura z widokiem na zatokę. Lokale biurowe w wysokim standardzie wykończenia o powierzchni od 16 m2.
Budynek ANCORA jest wyposażony w:
a) centralę telefoniczną - w związku z powyższym możemy Państwu zaproponować profesjonalne usługi telekomunikacyjne
(m.in. call–center) i Internetowe, według korzystnych stawek. Możliwość przekierowania połączeń z numerów stacjonarnych na
komórkowe.
b) infrastrukturę teletechniczną – obejmująca okablowanie telefoniczne i internetowe pomieszczeń biurowych, klimatyzowane
szafy serwerowe na każdym piętrze oraz serwerownię w podziemiach budynku. Dostęp do sieci Internet za pośrednictwem łącza
światłowodowego. Brak limitu przepustowości, łącze symetryczne, możliwość wygenerowania publicznego i prywatnego numeru IP.
c) system kontroli dostępu – kontrola dostępu do lokali oparta na imiennych kodowanych kartach dostępu.
d) system monitoring – reprezentacyjna recepcja na parterze z ochroną budynku (koncesjonowana firma ochroniarska),
telewizja przemysłowa z kamerami na zewnątrz budynku oraz w holach z nagrywaniem całodobowym.
e) system klimatyzacji i wentylacji – w pełni zautomatyzowana z możliwością regulacji w poszczególnych pomieszczeniach (firma Carrier).
f) zasilanie elektryczne i UPS – oddzielne zasilanie dla potrzeb sieci komputerowej z podtrzymaniem napięcia w razie zaniku zasilania
i stabilizacja napięcia (UPS DELTA POWER),
g) system radiofonizacji – hole, klatka schodowa i windy zradiofonizowane z możliwością nadawania komunikatów z recepcji,
h) windy – dwie szybkie, nowoczesne windy osobowe firmy OTIS,
i) system ppoż. – centrala p.poż. adresowalna firmy Sagitta, czujki, sterowanie automatyczne i ręczne, centrala oddymiania,
awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
Warszawa: Kameralny budynek z mieszkaniami przekształconymi na lokale biurowe zlokalizowany w Warszawie, dzielnica Ochota, usytuowany pomiędzy Parkiem Szczęśliwieckim a ogrodami działkowymi, w odległości 400m od Alej Jerozolimskich oraz centrów handlowych: Reduta i Blue City.
ELBES zajmuje się profesjonalną i kompleksową obsługą nieruchomości w ramach umowy o administrowanie lub zarządzanie nieruchomościami. Wieloletnie doświadczenie oraz znajomość rynku nieruchomości pozwala nam dopasować ofertę do Państwa potrzeb i oczekiwań. Zawsze tworzymy zindywidualizowaną ofertę, starając się w optymalnym stopniu zapewnić realizację potrzeb mieszkańców/użytkowników nieruchomości i utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów.
Posiadamy zespół pracowników składający się z doświadczonych administratorów, licencjonowanych zarządców, księgowych i prawników. Korzystając z naszych usług mogą być Państwo pewni, że sprawami Państwa nieruchomości zajmują się kompetentni i wykwalifikowani pracownicy wspierani wiedzą i pomocą specjalistów z różnych branż.
Posiadamy doświadczenie w dochodzeniu uprawnień gwarancyjnych w przypadku budynków nowych i przeprowadzaniu remontów i pozyskiwaniu środków do ich realizacji w przypadku budynków długo eksploatowanych.
Zapraszamy do współpracy.
Za administrowanie lub zarządzanie nieruchomością pobieramy wynagrodzenie, kalkulowane od metra kwadratowego powierzchni użytkowej.
W ramach zarządzania nieruchomością realizujemy:
• rejestrację wspólnoty, założenie i prowadzenie konta bankowego, NIP, REGON, etc.
• protokolarne przejęcie nieruchomości i jej dokumentacji technicznej,
• prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
• przygotowanie projektów umów oraz kontrolę nad prawidłowością wykonania umów na dostawę mediów, prace serwisowe, przeglądy i
kontrole,
• określanie, analizowanie i wdrażanie alternatywnych sposobów wykorzystania powierzchni,
• nadzór nad ochroną obiektu,
• nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości części wspólnych obiektu,
• organizowanie obsługi prawnej.
Obsługa finansowa:
• prowadzenie księgowości, rozliczanie kosztów i dokonywanie operacji finansowych w zakresie ustalonym z właścicielem nieruchomości,
• przygotowanie projektów oraz rozliczanie planów gospodarczych,
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, a także bieżących informacji o poniesionych kosztach utrzymania i przychodach
nieruchomości,
• sporządzanie planów ekonomicznych powierzchni wspólnych,
• windykacja należności.
Obsługa nieruchomości komercyjnych:
• analizowanie i rekomendacja warunków ofert najmu oraz stawek czynszów,
• pozyskiwanie i obsługa najemców,
• obsługa zawartych umów najmu,
• naliczanie czynszu i opłat z tytułu umów najmu oraz ich windykacja,
• organizowanie i prowadzanie działań marketingowych,
• raportowanie.
W ramach usługi zastępstwo inwestycyjne (project management) oferujemy Państwu kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego: od uzgodnień projektowych, poprzez pozyskiwanie decyzji administracyjnych, nadzór robót budowlanych, odbiory prac, po rozliczenie inwestycji. Dokładnie definiujemy potrzeby i sposoby działania, które są różne ze względu na specyfikę inwestycji, stopień jej zaawansowania, posiadane pozwolenia, warunki administracyjne oraz komercyjne. W zależności od rodzaju inwestycji i zakresu, zapraszam do współpracy sprawdzonych specjalistów: projektantów, kontrolerów kosztów, kosztorysantów, inspektorów nadzoru, kierowników budów. Swoje usługi szczególnie polecamy właścicielom nieruchomości komercyjnych, którzy potrzebują wsparcia raz na jakiś czas.
Przykładem naszych działań w ramach usługi zastępstwa inwestycyjnego jest rewitalizacja zabytkowej kamienicy zlokalizowanej przy ul. 10 Lutego 5 w Gdyni. Nasza firma przeprowadziła kompleksową rewitalizację budynku z przywróceniem oryginalnej przedwojennej elewacji, wymianą okien, wymianą wszystkich instalacji oraz zmianą sposobu użytkowania lokali (z mieszkalnych na biurowe).
Aktualnie w ramach usługi zastępstwa inwestycyjnego na zlecenie Willa Przy Parku Sp. z o.o. Sp.k. prowadzimy budowę budynku mieszkalnego w Warszawie.