WYNAJEM

Gdynia: Biurowiec ANCORA – wybudowany w 1948 roku budynek biurowy klasy A, zlokalizowany w centrum Gdyni w ekskluzywnej dzielnicy Śródmieście. Gdynia Śródmieście to tzw. Nadmorska Strefa Prestiżu Miejskiego - jest to jedyny w Polsce i nad południowym Bałtykiem bezpośrednie sąsiedztwo centrum dużego miasta z morzem. Biurowiec ANCORA usytuowany jest w ścisłym centrum miasta, w bliskiej odległości od morza – biura z widokiem na zatokę. Lokale biurowe w wysokim standardzie wykończenia o powierzchni od 16 m2.

Budynek ANCORA jest wyposażony w:

 a) centralę telefoniczną - w związku z powyższym możemy Państwu zaproponować profesjonalne usługi telekomunikacyjne
     (m.in. call–center) i Internetowe, według korzystnych stawek. Możliwość przekierowania połączeń z numerów stacjonarnych na
     komórkowe.

 b) infrastrukturę teletechniczną – obejmująca okablowanie telefoniczne i internetowe pomieszczeń biurowych, klimatyzowane
     szafy serwerowe na każdym piętrze oraz serwerownię w podziemiach budynku. Dostęp do sieci Internet za pośrednictwem łącza
     światłowodowego. Brak limitu przepustowości, łącze symetryczne, możliwość wygenerowania publicznego i prywatnego numeru IP.

 c) system kontroli dostępu – kontrola dostępu do lokali oparta na imiennych kodowanych kartach dostępu.

 d) system monitoring – reprezentacyjna recepcja na parterze z ochroną budynku (koncesjonowana firma ochroniarska),
     telewizja przemysłowa z kamerami na zewnątrz budynku oraz w holach z nagrywaniem całodobowym.

 e) system klimatyzacji i wentylacji – w pełni zautomatyzowana z możliwością regulacji w poszczególnych pomieszczeniach (firma Carrier).

 f) zasilanie elektryczne i UPS – oddzielne zasilanie dla potrzeb sieci komputerowej z podtrzymaniem napięcia w razie zaniku zasilania
     i stabilizacja napięcia (UPS DELTA POWER),

 g) system radiofonizacji – hole, klatka schodowa i windy zradiofonizowane z możliwością nadawania komunikatów z recepcji,

 h) windy – dwie szybkie, nowoczesne windy osobowe firmy OTIS,

 i) system ppoż. – centrala p.poż. adresowalna firmy Sagitta, czujki, sterowanie automatyczne i ręczne, centrala oddymiania,
     awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,

Warszawa: Kameralny budynek z mieszkaniami przekształconymi na lokale biurowe zlokalizowany w Warszawie, dzielnica Ochota, usytuowany pomiędzy Parkiem Szczęśliwieckim a ogrodami działkowymi, w odległości 400m od Alej Jerozolimskich oraz centrów handlowych: Reduta i Blue City.


ZARZĄDZANIE

ELBES zajmuje się profesjonalną i kompleksową obsługą nieruchomości w ramach umowy o administrowanie lub zarządzanie nieruchomościami. Wieloletnie doświadczenie oraz znajomość rynku nieruchomości pozwala nam dopasować ofertę do Państwa potrzeb i oczekiwań. Zawsze tworzymy zindywidualizowaną ofertę, starając się w optymalnym stopniu zapewnić realizację potrzeb mieszkańców/użytkowników nieruchomości i utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów.

Posiadamy zespół pracowników składający się z doświadczonych administratorów, licencjonowanych zarządców, księgowych i prawników. Korzystając z naszych usług mogą być Państwo pewni, że sprawami Państwa nieruchomości zajmują się kompetentni i wykwalifikowani pracownicy wspierani wiedzą i pomocą specjalistów z różnych branż.

Posiadamy doświadczenie w dochodzeniu uprawnień gwarancyjnych w przypadku budynków nowych i przeprowadzaniu remontów i pozyskiwaniu środków do ich realizacji w przypadku budynków długo eksploatowanych.

Zapraszamy do współpracy. Za administrowanie lub zarządzanie nieruchomością pobieramy wynagrodzenie, kalkulowane od metra kwadratowego powierzchni użytkowej.


W ramach zarządzania nieruchomością realizujemy:

 • rejestrację wspólnoty, założenie i prowadzenie konta bankowego, NIP, REGON, etc.
 • protokolarne przejęcie nieruchomości i jej dokumentacji technicznej,
 • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
 • przygotowanie projektów umów oraz kontrolę nad prawidłowością wykonania umów na dostawę mediów, prace serwisowe, przeglądy i
   kontrole,
 • określanie, analizowanie i wdrażanie alternatywnych sposobów wykorzystania powierzchni,
 • nadzór nad ochroną obiektu,
 • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości części wspólnych obiektu,
 • organizowanie obsługi prawnej.

Obsługa finansowa:

 • prowadzenie księgowości, rozliczanie kosztów i dokonywanie operacji finansowych w zakresie ustalonym z właścicielem nieruchomości,
 • przygotowanie projektów oraz rozliczanie planów gospodarczych,
 • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, a także bieżących informacji o poniesionych kosztach utrzymania i przychodach
   nieruchomości,
 • sporządzanie planów ekonomicznych powierzchni wspólnych,
 • windykacja należności.

Obsługa nieruchomości komercyjnych:

 • analizowanie i rekomendacja warunków ofert najmu oraz stawek czynszów,
 • pozyskiwanie i obsługa najemców,
 • obsługa zawartych umów najmu,
 • naliczanie czynszu i opłat z tytułu umów najmu oraz ich windykacja,
 • organizowanie i prowadzanie działań marketingowych,
 • raportowanie.


ZASTĘPSTWO INWESTYCYJNE

W ramach usługi zastępstwo inwestycyjne (project management) oferujemy Państwu kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego: od uzgodnień projektowych, poprzez pozyskiwanie decyzji administracyjnych, nadzór robót budowlanych, odbiory prac, po rozliczenie inwestycji. Dokładnie definiujemy potrzeby i sposoby działania, które są różne ze względu na specyfikę inwestycji, stopień jej zaawansowania, posiadane pozwolenia, warunki administracyjne oraz komercyjne. W zależności od rodzaju inwestycji i zakresu, zapraszam do współpracy sprawdzonych specjalistów: projektantów, kontrolerów kosztów, kosztorysantów, inspektorów nadzoru, kierowników budów. Swoje usługi szczególnie polecamy właścicielom nieruchomości komercyjnych, którzy potrzebują wsparcia raz na jakiś czas.

Przykładem naszych działań w ramach usługi zastępstwa inwestycyjnego jest rewitalizacja zabytkowej kamienicy zlokalizowanej przy ul. 10 Lutego 5 w Gdyni. Nasza firma przeprowadziła kompleksową rewitalizację budynku z przywróceniem oryginalnej przedwojennej elewacji, wymianą okien, wymianą wszystkich instalacji oraz zmianą sposobu użytkowania lokali (z mieszkalnych na biurowe).




Aktualnie w ramach usługi zastępstwa inwestycyjnego na zlecenie Willa Przy Parku Sp. z o.o. Sp.k. prowadzimy budowę budynku mieszkalnego w Warszawie.